Pretensioonide esitamine

Sawerna e-poest ostes võid kindel olla, et tooted vastavad ootustele. Kui aga tekib probleem, oleme valmis aitama!


Pretensioonide esitamise õigus

Kui oled meilt ostnud toote ja sellega ilmneb puudus, siis:

  • Sul on õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.

  • Kui probleem ilmneb esimese aasta jooksul, lasub puuduse tekkepõhjuse tõendamise kohustus müüjal.

  • Kui probleem ilmneb pärast esimest aastat, tuleb puuduse selgitamine ja edasine tegutsemine kokku leppida müüjaga.

Ostu saab tõendada näiteks:

  • ostuarvega,

  • tellimuse numbriga,

  • pangaväljavõtte või muu dokumendiga, kust selgub ostu kuupäev ja osapooled.

Palume meid teavitada võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast vea avastamist.
NB! Ära kasuta puudusega toodet edasi, et vältida täiendavat kahjustust.


Kuidas esitada reklamatsioon?

Reklaamatsioone ootame e-posti teel aadressil info@sawerna.ee
Et saaksime Sinu murega kiiresti ja täpselt tegeleda, lisa kindlasti järgmine info:

  • Sinu ees- ja perekonnanimi

  • Tellimuse number või ostu tõendav info (arve, pangaväljavõte jms)

  • Probleemi lühikirjeldus

  • Soovitavalt fotod (või video), mis aitavad puudust paremini mõista

  • Soovi korral ka telefoninumber, kui eelistad suhtlust telefoni teel


Vastamine ja lahendamine

Vastame Sinu pretensioonile kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.
Püüame alati jõuda kiire ja õiglaselt toimiva lahenduseni – meie eesmärk on Sinu rahulolu.